No one on the corner got swagger like Songz



Få artister som dykt upp de senaste 3-4 åren har så stor potential som Trey Songz. I mitt tycke är han t ex ljusår bättre än Chris Brown. Men Trey Songz har hittills inte riktigt fått till det på skiva och det handlar som bekant inte bara om talang och sångröst utan om att leverera. Därför har jag, och många med mig, förväntningar på att Trey får utlopp för sin enorma talang och släpper en fulländad skiva nu i höst. Medan vi väntar på READY! som skivan ryktas heta, så får vi nöja oss med Trey Songz egna små versioner på låtar andra redan gjort. Och han gör det fruktansvärt övertygande. Förutom R Kelly är Trey den ende R&B-sångaren jag vet som verkligen behärskar att lägga R&B-verser i en raplåt utan att det låter helt malplacerat. Faktum är att den här stilen klär honom riktigt väl. Det är inte utan att man är nyfiken på hur t ex T.I:s nya album skulle låta om Trey Songz fick spela in det istället.

Trey Songz - Live Your Life

Trey Songz - Love Lockdown

Trey Songz - Misunderstood

Trey Songz - Swagga Like Songz

Trey Songz - Whatever You Like




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0