Joe - Man In Your Life



TIll att börja med vill jag be om ursäkt för att jag inte varit särskilt aktiv de senaste dagarna. Det är lite mycket just nu, både yrkesmässigt och privat (på ett positivt sätt dock) men jag ska försöka uppdatera med ny musik iallafall 1-2 ggr per vecka.

Ca två veckor återstår innan vi får höra Joes nya album New Man och i takt med att skivan närmar sig så dyker allt bättre låtar upp. Start Over Again har funnits ute någon vecka nu och i dagarna läckte även Man In Your Life. Ingen av låtarna är något mästerverk men ger iallafall gott hopp om ännu en stark skiva från en av mina absoluta favoriter.

Joe - Start Over Again

Joe - Man In Your Life


Kommentarer
Postat av: www.iluvrnb.blogspot.com

Schysst blog det här! Din remixspecial gav mig ett gäng nya favoriter i samlingen.

2008-09-09 @ 08:52:40
URL: http://www.iluvrnb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0