T-Pain & Chris Brown - Freeze - Jag är inte helt övertygad



Jag har ganska stora förhoppningar på T-Pains tredje fullängdare, som kommer i november. Hans två tidigare skivor har innehållit ett par fantastiska singlar, men inte räckt riktigt hela vägen. Men någonting säger mig att det är dags för T-Pain att verkligen visa var skåpet ska stå och inte bara leverera enstaka hits utan en skiva fylld med låtar att förgylla vintern med och glömma allt som har med finanskris att göra.

Med tanke på mina förväntningar så måste jag säga att jag är väldigt besviken på denna tredje singel från Thr33 Ringz, som heter Freeze och gästas av ingen mindre än Chris Brown.

T-Pain Ft Chris Brown - Freeze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0