Pleasure P - Hur många låtar får vi höra innan han gör den där riktiga fullträffen?



Det tog ett tag innan jag verkligen gav Pleasure P en chans som soloartist. Pretty Ricky är inte bara musikhistoriens fjantigaste bandnamn utan också en av de mest vedervärdiga grupper jag kan tänka mig. Deras misstag har alltid varit att de blandar usel rap med i grunden ganska bra R&B-produktioner och starka melodier. Men den usla rappen har vrkligen förstört helheten för mig. Därför glädjer det mig verkligen att Pleasure P kör sitt eget race numera och även om ingen av låtarna hittills har gripit tag i mig på allvar så har jag höga tankar om vad som komma skall för den här mannen.

Nya låten Yup är heller inte något mästerverk, men inte heller någon dålig låt. Det låter riktigt skapligt och skvallrar om att Pleasure P är en av de mest lovande bland alla unga R&B-artister där ute.

Pleasure P - Yup


Kommentarer
Postat av: s

pleasure P har faktis fått fram riktigt bra låtar kolla Under samt en låt med den avlidne static major - Patince.



uppdatera oftare ;)

2008-10-09 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0