No more Rubio no more...it's Plain Gold



Jepp, skälet till att jag kört lite på halvfart på sistone är att jag tillsammans med ett gäng andra R&B-freaks hållt på och bakat ihop vad som ska bli Sveriges, och så småningom  världens, främsta R&B-sajt. Det känns extremt kul att få jobba vidare på R&B-bloggkonceptet tillsammans med kunniga, dedikerade människor.

Mer info om www.plaingold.com hittar ni på www.wifebeaterlove.se.

Jag tänkte avsluta med att posta en ny låt med Chris Brown, som ju blivit postad här på bloggen ett antal gånger. Den heter Cry No More, och har gått varm i iTunes hela dagen för min del.

Chris Brown - Cry No More

Vad ni än gör så glöm alltså inte att checka www.plaingold.com söndagen den 7:e december.



Kommentarer
Postat av: Royalrnb

Fan vad grymt! Ska bli intressant att följa. Vad tror du om den nya Avant skivan då? Efter att ha lyssnat på materialet som hittills läckt på nätet är mina förväntningar höga!

2008-11-09 @ 11:52:03
Postat av: Rubio

Jo, jag har alltid gillat Avant och om man ska lita på Wikipedia (det ska man iofs inte alltid) så verkar det vara bra folk han jobbat med. Och Avant är en av få som fortfarande gör klassisk "slow-jam-R&B" helt utan att försöka vara modern.

2008-11-09 @ 17:44:40
Postat av: J.

Intressant initiativ.

2008-11-26 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0