Who the f*** is Dallas Blocker?

Ja, det kan man fråga sig. Jag hittade den här låten tidigare idag och enligt uppgift är den producerad av Timbaland. Inte heller efter att ha hört låten betvivlar jag det påståendet. Låten har Timbaland skriven "all over".

Som sagt har jag inte den blekaste vem den här artisten är eller vem han rånat för att få råd till att anlita Timbo men han låter helt OK. Låten är (i vanlig ordning när det gäller Timbaland) snyggt välproducerad men samtidigt börjar det låta lite som om världens störste producent börjar tröttna. Man förväntar sig liksom mer ändå. Nåja, här är Nothing Matters:

Dallas Blocker - Nothing Matters


Kommentarer
Postat av: Soulbloggen

Tack för en grym blogg och många grymma låtar! Kolla in min blogg inom samma tema om du e sugen på www.soulbloggen.com :) Peace!

2008-05-25 @ 20:42:48
URL: http://www.soulbloggen.com/
Postat av: Anonym

Inte Timbaland produktion ... http://ilovemeor.blogg.se/1212064327_tick_tick_tick.html

2008-05-29 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0