Lloyd - Year Of The Lover - Äntligen en bra låt



Det har läckt massor av låtar med Lloyd denna sommar och även tidigare under året. Och ganska få har hållit någon högre nivå. T ex har jag fortfarande lite svårt att riktigt känna singlarna How We Do och Girls Around The World.

Samtidigt slutar man ju inte hoppas direkt och det har ju hänt förr att massor av låtar läckt ut och sedan har ingen eller få av dem egentligen varit ämnade för själva plattan. Men nu när skivan börjar närma sig och det t.o.m finns en tillförlitlig låtlista att gå efter så verkar det som om det här nya släppet faktiskt kommer att finnas med på skivan och dessutom verkar det vara nästa singelspår. Smart drag för detta är Lloyds starkaste låt sedan förra albumet. Det är den här typen av ganska lågmälda låtar med snygga ljudmattor som passar Lloyd bäst.

Här är den iallafall, Year Of The Lover. Som en bonus tog jag dessutom med en annan ganska hyfsad låt som dök upp häromveckan och som kommer att vara med på Lesson In Love:

Lloyd - Year Of The Lover

Lloyd - I Can Change Your Life



PS jag skippade zshare då det bara är omständigt. Det är svårare att ladda upp och tar längre tid att ladda ner. Tacka vet jag Speedyshare. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0