Git Fresh Vs Lloyd



För ungefär ett år sedan kom jag över låten Show Us Some Luv som Lloyd sjunger tillsammans med en för mig okänd kvinnlig artist. När jag nu lyssnar på Git Freshs nya singel, Booty Music Pt 2, så känner jag plötsligt igen det instrumentala och själva melodin i låten. Och visst, det är snarare så att Git Fresh arbetat om Lloyds gamla outgivna låt än att de gjort om sin egen Booty Music (Pt 1). Personligen tycker jag att Git Fresh gör ett bättre jobb med sin låt och hoppas att vi får snart får höra ett helt album med de här snubbarna. Det var ett tag sedan de första låtarna dök upp och sedan dess har gruppen bl a bytt namn från Deepside till Git Fresh.

Git Fresh Ft Ace Hood - Booty Music Pt 2

Lloyd - Show Us Some Luv

Kommentarer
Postat av: Frank Dux

Fett! Lloyd-låten hade jag helt missat. Och ja, albumet ser jag verkligen fram emot. Alla låtar de har släppt sedan de bytte namn har varit bra, även om Booty Music Pt. 1 & 2 har varit överlägsna.

2008-07-13 @ 13:58:30
URL: http://www.wifebeaterlove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0