WTF? Jag vill ju höra den låten med BARA R. Kelly



Här är en ny låt som säkerligen är tänkt för den version av R Kellys nya skiva som slutligen kommer att hamna på skivdiskarna. Dock är det bara refrängen som sjungs av Kellz medan Keri Hilson kör verserna. Dock är det alldeles uppenbart att även dem är tänkta för R Kelly, när man lyssnar på vad hon faktiskt sjunger. Låten är galet bra, förutom att jag hoppas att R Kelly i sin version gör den utan auto-tune (yeah right). Det är så här vi vill höra R Kelly och detta är ännu ett bevis för att få om ens någon gör bättre musik år 2008 än Polow Da Don, som ligger bakom låten.

Håll tillgodo så ska jag se till att posta den riktiga låten så snart den dyker upp, om den ens gör det.

Det är lite småtrist förresten med trenden att läcka låtar som sjungs av "fel" artist och särskilt som här där Keri Hilson t.o.m sjunger att hon är Kellz. Det blir svårare att ta låten till sig helt och hållet sedan, iallafall känner jag det lite så.

Keri Hilson ft R. Kelly - No.1 Sex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0