T-Pains nya mixtape ute, men skivan försenad!



Numera är det nästan mer regel än undantag att man släpper ett mixtape ca 1-2 månader innan man släpper album och att man på något sätt spelar på den "riktiga" skivans titel vad gäller namnsättningen av mixtapet. T-Pain följer denna nya tradition och släpper nu Pr33 Ringz som en slags försmak på vad som komma skall. Tyvärr är det till större delen fyllt av låtar där han rappar och som rappare är T-Pain ingen som sticker ut från mängden direkt. Tycka vad man vill om att han fått hela världen att sjunga med vocoder, men det är så vi vill höra T-Pain.

En låt finns dock som får mig förväntansfull inför Thr33 Ringz och den låten heter Up & Down. Det är precis så jag vill ha T-Pains musik serverad och jag antar att det ändå är så vi kommer att få höra honom på plattan när den dyker upp. Tråkigt nog har den dock flyttats fram från den 30:e september till den 28:e oktober, antagligen för att hinna klämma in ytterligare en singel innan release. Nästa singel lär vara den av Ludacris gästade Chopped & Screwed. Så snart den finns ute så kommer den att finnas här på bloggen, var så säkra.

Som en liten bonus bjuder jag på en låt från DJ Khaleds kommande skiva. Den har Kanye West på rap, T-Pain på refrängen och The Runners bakom spakarna. Trots att DJ Khaled skriker som han vore efterbliven i början av alla låtar så ser jag faktiskt fram emot hans skiva, då han brukar bjuda på en del sköna kombinationer.

T-Pain - Up & Down

Kanye West Ft T-Pain - Go Hard





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0