Nytt med Brandy x2



Efter många om och men verkar det nu som att Brandy kommer att släppa sin uppföljare till 2004 års Aphrodisiac i november, Skivan heter Human men med tanke på hur mycket jag uppskattat hennes tidigare skivor är snarast mina förväntningar omänskliga på hur det ska komma att låta. Därför har jag inte riktigt övertygats fullt ut av Departed som läckte för ett tag sedan. Det är en bra låt, men den skulle kunna vara gjord av vem som helst.

Inte heller de två nya låtarna slår in några nya dörrar men First And Love är ändå en välproducerad och snygg ballad med potential att växa. Throw It All Away är producerad av Mike City, som gjorde Full Moon, och vore det inte för att texten är utbytt så skulle jag tro att det är samma låt. Gör om, gör rätt!

Brandy - First And Love (Producerad av Underdogs)

Brandy - Throw It All Away (Producerad av Mike City)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0