New Kids On The Block & Ne-Yo



Om nån sagt till mig för 15 år sedan att jag 15 år senare skulle posta en ny låt med New Kids On The Block så hade jag inte ens tänkt tanken att det skulle vara sant. Dels var de det töntigaste som fanns för en 15-årig kille på den tiden och dels trodde ingen att de ens skulle vara det minsta relevanta år 2008. Men tiderna förändras. De släppte en floppande R&B-influerad platta nåt år efter att deras tid runnit förbi och sedan har det varit tyst i sisådär 10-15 år...till nu. På nya skivan lär de bl a ha jobbat med New Edition, Pussycat Dolls, Timbaland, Akon, Red One, Teddy Riley och på låten Single som jag postar nedan så har Ne-Yo och Polow Da Don slagit sig samman och arbetat fram en låt som faktiskt håller måttet. Inte så att den slår in några nya dörrar, men med Ne-Yos känsla för melodier så kan det väl knappast bli fel. Få se om albumet håller samma klass när det dyker upp den 2:e september.

New Kids On The Block Ft Ne-Yo - Single



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0