Joe If I Was Your Man Pt 2



Detta är inte att betrakta som en remix på låten från Joes förra platta utan är en helt ny låt, som bara råkar heta likadant. Men vad jag förstått kommer den inte att få plats på Joes nya album, New Man, som finns i butik den 23:e september. Hur som helst är låten bra, men inte riktigt i nivå med vad jag förväntar mig av Joe. Troligen kommer det dyka upp bättre och bättre låtar nu när skivan faktiskt bara är några veckort bort. Och på platta brukar inte Joe göra oss besvikna ju. Här nedan har jag också valt att posta vad som verkar vara låtlistan för New Man. Som sagt, glöm inte att checka efter den här skivan den 23:e september.




1. E.R.
2. By Any Means
3. Why Just be Friends
4. We Need To Roll
5. Man In Your Life
6. I Won t Let Him Hurt You
7. New Man
8. Start Over Again
9. Sorry
10. Heart behind My Eyes
11. Chameleon
12. Friends Don t Let Friends
13. Special Friends
14. Magic
15. Sex Girl
16. Wanna Be Your Lover


Joe - If I Was Your Man Pt 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0