Chris Brown skiner i mörkret



De verkar aldrig ta slut, låtarna med Chris Brown som av någon anledning inte hamnat på album. Det känns som att en ny CB-låt dyker upp varje vecka. Oftast är de läckta låtarna i klart svagare kvalitet än det material han fyllde Exclusive med. Men den här veckans läckage, Glow In The Dark, är en riktigt bra låt. Min gissning är att den är skriven av The-Dream och jag hoppas att detta kan bli nån slags tidigt släpp inför nästa album, som dock inte rapporteras komma förrän tidigt i vår.

Sorry förresten att jag legat väldigt lågt på sistone, har verkligen bara njutit av ledigheten. Dessutom har det inte dykt upp så överdrivet mycket musik som inspirerat mig att posta här. Här är iallafall Chris Browns nya:

Chris Brown - Glow In The Dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0